Translate

tiistai 22. lokakuuta 2013

olipa taas tekemistä....

TIISTAI

koska kyseisenä päivänä tulee töihin tämä kokenut työntekijä ja ruokalistassa on Mureke

niin empäs päässyt tekemään sitä!
mun piti oppia katos miten se tehään, mutta enhän mä voi mitään oppia, kun ekat 1,5h kuorin perunoita.
isä teki salaatin ja mitä ite tein... en voinut niistä perunoista tehä edes ite peruna muussia
kun sormessani on joku infektio varmaan.... "sattuu sormeen..."

eipäs mulla oikeen mitään tekemistä ollut siis tänään, perus pomotus ja silleen :D


oli erittäin hyvää ja ehkä sitten seuraavana päivä voisi tehä ite tuon

hhmmm... erikoinen resepti

perus: jauheliha ja mausteet... mutta vielä kun siihen lisätään kermaviili?!.. ja voisi lisätä Vichyä ?! tekee siitä vähän erikoisemman!



Päivän aikana joutunut moneen kertaaan rasvata ja hoivata Sormeani
------------------------------------------------------------------------------------------------

kotona sitten syötiin eilen ostettua tortilloa kahdestaan


oon kyllä vähä huolissaan, miten mun sormi on tulehtunut ja miten hoitaa kotikonstein?!


VAI PITÄSKÖ MUN MENNÄ TERVEYSKESKUKSEEN?!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti